Η διατροφολόγος Paula Norris μοιράζεται τις συμβουλές εξοικονόμησης θερμίδων που πρέπει να γνωρίζετε

Ένας Αυστραλός διαιτολόγος μοιράστηκε τις συμβουλές εξοικονόμησης θερμίδων που πρέπει να γνωρίζετε για την απώλεια βάρους, συμπεριλαμβανομένης της αντικατάστασης του τυριού τσένταρ με τυρί παρμεζάνας και της προσαρμογής των μερίδων του αλεσμένου βοείου κρέατος για να κάνετε το πιάτο σας πιο υγιεινό.

Η Paula Norris από τη Μελβούρνη μοιράστηκε ένα infographic σε αυτό Σελίδα Instagram“Αυτές είναι μερικές συμβουλές που αυτή και ο σύντροφός της χρησιμοποιούν στην κουζίνα τους εάν προσπαθούν να” κρατήσουν τα πράγματα ήρεμα, είπε.

Η συμβουλή της Paula περιλαμβάνει την αντικατάσταση πουρέ πατάτας και βούτυρο με τη μισή ποσότητα πουρέ πατάτας και κουνουπιδιού και αντικατάσταση της ξινής κρέμας με κανονικό γιαούρτι.

Ένας Αυστραλός διαιτολόγος μοιράζεται τις συμβουλές εξοικονόμησης θερμίδων που πρέπει να γνωρίζετε για να χάσετε βάρος (εικόνα από την Paula Norris)

Η Paula μοιράστηκε ένα σχέδιο στη σελίδα της στο Instagram, όπου είπε ότι αυτές είναι μερικές συμβουλές που θα χρησιμοποιούσε η ίδια και ο σύντροφός της στην κουζίνα τους αν προσπαθούσαν να «κρατήσουν τα πράγματα κοκαλιάρικα» (εικόνα)

1. Ρυθμίστε το αλεσμένο βόειο κρέας

Το πρώτο πράγμα που θα πει ένας διαιτολόγος εάν θέλετε να εξοικονομήσετε θερμίδες είναι να μειώσετε κατά το ήμισυ την ποσότητα του αλεσμένου κρέατος που παράγετε για τα tacos, τα μπολόνια μακαρόνια ή τις πιπεριές τσίλι.

Στη συνέχεια, αντικαταστήστε το άλλο μισό με κόκκινα ή μαύρα φασόλια.

“Όχι μόνο αυτό θα σας προσφέρει θερμίδες, αλλά θα προσθέσει επίσης πολύτιμες ίνες”, εξήγησε η Paula.

Μπορείτε επίσης να πασπαλίζετε αλεσμένα μοσχαρίσια πιάτα με επιπλέον λαχανικά, όπως τριμμένα καρότα, μανιτάρια και κολοκυθάκια, τα οποία όλα λειτουργούν για τη μείωση των θερμίδων και την προσθήκη θρεπτικών συστατικών.

READ  Η Ελλάδα δανείζεται στο ίδιο επίπεδο με την Ιταλία, ένα σημάδι βελτίωσης της οικονομίας της

Εξοικονομήστε 140 θερμίδες και έξι γραμμάρια φυτικών ινών.

2. Αντικαταστήστε το τυρί τσένταρ με το τυρί παρμεζάνα

Το δεύτερο πράγμα που είπε η Paula ότι πρέπει να κάνετε είναι να αντικαταστήσετε το τυρί τσένταρ με τυρί παρμεζάνα.

Μπορεί να εξοικονομήσει θερμίδες επειδή το τυρί παρμεζάνας έχει μια πιο έντονη γεύση, οπότε δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείτε πολύ.

Μπορεί να σας προσφέρει 45 θερμίδες, εξήγησε η Paula.

Εξοικονομήστε 45 θερμίδες

Η συμβουλή του είναι να αντικαταστήσει το τυρί τσένταρ με παρμεζάνα, γιατί δεν το χρειάζεσαι τόσο πολύ, και να προσαρμόσεις το αλεσμένο βόειο κρέας στο μισό αλεσμένο (εικόνα) για να εξοικονομήσεις θερμίδες

3. Προσαρμογή πολτού

Οι πουρέ πατάτας βουτύρου είναι μια υπέροχη απόλαυση, αλλά μπορεί να έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες.

«Χρησιμοποιήσαμε το μισό πουρέ πατάτας και το μισό κουνουπίδι στο πλάι ή στο κουλούρι της πατάτας», είπε η Paula.

“Λίγο γάλα και λίγο αλάτι και πιπέρι δίνουν αρκετή γεύση. Μπορείτε επίσης να σοτάρετε το βούτυρο.”

Εξοικονομήστε 95 θερμίδες

Ενώ η Paola αρέσει να έχει μερικές κουταλιές της σούπας μαγιονέζα με ένα πιάτο στο σπίτι, ξέρει ότι η μαγιονέζα μπορεί να πάρει πολύ λιπαρή και υπάρχει μια υγιής εναλλακτική λύση (εικόνα).

4. Αντικαταστήστε τη μαγιονέζα με τη σπιτική σάλτσα σας.

Η Paula είπε ότι ενώ της άρεσε να έχει μερικές κουταλιές της σούπας μαγιονέζα με ένα πιάτο στο σπίτι, ήξερε ότι η μαγιονέζα μπορεί να σας κάνει λίπος και ότι υπάρχει μια απλή, υγιεινή εναλλακτική λύση.

Αντικαθιστά τη μαγιονέζα για σαλάτες. Άλλες επιλογές που βασίζονται στο πιάτο περιλαμβάνουν τυρί, απλό ελληνικό γιαούρτι, αβοκάντο, ρεβίθια ή ταχίνι.

READ  Philippe d'Halluin, "συγκλονισμένος ιερέας" για 816 ευρώ το μήνα

Αν θέλετε να φτιάξετε τη δική σας βινεγκρέτ, θα πρέπει να αναμίξετε δύο κουταλιές της σούπας απλό γιαούρτι, ένα κουταλάκι του γλυκού μουστάρδα Ντιζόν, ένα κουταλάκι του γλυκού χυμό λεμονιού, αλάτι και πιπέρι.

Η σάλτσα λειτουργεί επίσης για ψητά λαχανικά και πιάτα κοτόπουλου.

Μπορείτε να φτιάξετε μισά ζυμαρικά ζυμαρικά και μισά κολοκυθάκια, καθώς και να αντικαταστήσετε μισό αβοκάντο σε τοστ με ένα τέταρτο αβοκάντο και ένα τέταρτο φλιτζάνι μπιζέλια για να εξοικονομήσετε θερμίδες (εικόνα)

5. Ανακατέψτε τα ζυμαρικά με τα ζυμαρικά κολοκυθάκια

Για ένα γεύμα με χαμηλότερη περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες από το πέστο, μπορείτε να αλλάξετε το πιάτο σας και να φτιάξετε μισά κολοκύθια από τα ζυμαρικά.

“Αντί να χρησιμοποιήσετε δύο φλιτζάνια ζυμαρικών, χρησιμοποιήστε ένα φλιτζάνι ζυμαρικά και ζυμαρικά”, είπε η Paula.

Αυτό θα σας δώσει μια μερίδα λαχανικών την ημέρα και θα κάνει το πιάτο σας ελαφρύτερο.

6. Αντικαταστήστε το αβοκάντο και τα μπιζέλια στο τοστ με τοστ αβοκάντο.

Ενώ το αβοκάντο στο τοστ είναι μια υγιεινή επιλογή πρωινού, αν θέλετε να μειώσετε τις πολύτιμες θερμίδες κάθε μέρα, μπορείτε να σκεφτείτε να φτιάξετε μισό αβοκάντο και μισό μπιζέλι σε τοστ.

“Αντί να χρησιμοποιείτε μισό αβοκάντο σε τοστ, χρησιμοποιήστε ένα τέταρτο και ένα τέταρτο φλιτζάνι μπιζέλια σε τοστ”, λέει.

“Αν και δεν υποστηρίζω την καταμέτρηση θερμίδων, είναι γνωστό ότι οι συνολικές θερμίδες που χρειάζονται πρέπει να είναι μικρότερες από τις συνολικές θερμίδες που καταναλώνονται εάν προσπαθείτε να χάσετε βάρος.

7. Κόψτε την ξινή κρέμα σε απλό γιαούρτι.

Τέλος, αν αντικαταστήσετε 50 γραμμάρια ξινή κρέμα με 50 γραμμάρια κανονικού γιαουρτιού με χαμηλά λιπαρά, θα δείτε αποτελέσματα με τους στόχους σας για απώλεια βάρους.

“Το απλό γιαούρτι είναι η τέλεια υγιεινή εναλλακτική λύση για την ξινή κρέμα. Έχει γεύση χωρίς τις θερμίδες. Προσθέστε αλάτι, πιπέρι και βότανα για να το κάνετε πιο νόστιμο αν χρειαστεί.”

Εξοικονομήστε 138 θερμίδες

Haralambos Barberakos

"Εμπειρογνώμονας για τη δια βίου μπύρα. Βραβευμένο maven μπέικον. Μελετητής μουσικής. Οπαδός του Διαδικτύου. Buff αλκοόλ."

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top