Η καλύτερη διατροφή για το 2021 είναι η Μεσόγειος

Η μεσογειακή διατροφή – πλούσια σε υγιή λίπη, ψάρια, δημητριακά ολικής αλέσεως και προϊόντα και φτωχή σε μεταποιημένα τρόφιμα και κόκκινο κρέας – ανακηρύχθηκε η καλύτερη συνολική διατροφή για το 2021 έως το 2021. Αμερικανικές ειδήσεις και παγκόσμια έκθεση.

Είναι η τέταρτη συνεχόμενη χρονιά που η μεσογειακή διατροφή βρίσκεται στην κορυφή της ετήσιας λίστας θέσεων.

Μια ομάδα διατροφολόγων και ειδικών για τον διαβήτη, την υγεία της καρδιάς και την απώλεια βάρους έχουν κάνει τη μεσογειακή διατροφή την καλύτερη από 39 δίαιτες.

Μεσογειακή διατροφή και γιατί πρέπει να το σκεφτείτε

Η Ελλάδα είναι γνωστή για τα όμορφα νησιά της, τους ευγενικούς ανθρώπους και πάνω από όλα τα νόστιμα φαγητά. Είναι γνωστό ότι οι ντόπιοι ζουν μια μακρά ενεργητική ζωή. Η διατροφή τους είναι τόσο δημοφιλής που όλες οι κουλτούρες την ακολουθούν σε όλο τον κόσμο και όλοι την αγαπούν για τα οφέλη της για την υγεία.

Οι διατροφικές τάσεις έρχονται και φεύγουν, αλλά η μεσογειακή διατροφή θα συνεχιστεί λόγω της μεγάλης ποικιλίας συστατικών που πρέπει να δοκιμάσετε και δεν υπάρχουν περιοριστικοί περιορισμοί από την άλλη δίαιτα.

Πρόκειται για μια απλή διατροφή που περιλαμβάνει φρέσκα, αρωματικά συστατικά και είναι γεμάτη από νόστιμα βότανα, ζωτικές βιταμίνες και μέταλλα που απαιτούνται για την υποστήριξη ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

Η μεσογειακή διατροφή είναι μια από τις πιο υγιεινές δίαιτες στον κόσμο, και θεωρείται τρόπος ζωής, με αρνητικές ενδείξεις μαζί με τη λέξη «δίαιτα».

Μεσογειακή διατροφή Ελληνική κουζίνα

Τι περιμένετε να φάτε κατά τη χρήση αυτής της διατροφής

Η μεσογειακή διατροφή δεν είναι τόσο αυστηρή όσο οι άλλες, καθώς επιτρέπει μια ποικιλία τροφίμων που μπορείτε να απολαύσετε και να ακολουθήσετε εύκολα. Η διατροφή ενθαρρύνει την κατανάλωση τροφών πλούσιων σε ωμέγα-3 και υγιή λίπη, όπως.

  • Ελαιόλαδο
  • poisson
  • Οσπρια
  • Οσπρια
  • Λαχανικά
READ  Στε: "Ναι" για απαγόρευση συγκεντρώσεων

Οι άνθρωποι σε αυτήν τη δίαιτα πρέπει να μειώσουν την πρόσληψη τροφών που περιέχουν:

  • Υπερβολική ζάχαρη
  • Ακόρεστα λίπη
  • Επεξεργασμένο κρέας
  • Εξευγενισμένα έλαια
  • Πολύ επεξεργασμένα τρόφιμα

Η διατροφή ενθαρρύνει μια υγιεινή διατροφή από τρόφιμα που παρασκευάζονται από φρέσκα συστατικά και όχι από επεξεργασμένα τρόφιμα επιβλαβή για την υγεία του εντέρου.

Ακολουθούν 5 οφέλη που καθιστούν υποχρεωτική τη διατροφή:

Καλό για την υγεία της καρδιάς σας

Η μεσογειακή διατροφή είναι γνωστό ότι βελτιώνει την υγεία της καρδιάς μειώνοντας τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και εγκεφαλικού επεισοδίου. Αυτό οφείλεται στα πλούσια σε ωμέγα-3 συστατικά που ενθαρρύνονται να καταναλώνονται ενώ ακολουθούν αυτή τη διατροφή.

Καλό για το μυαλό σας

Η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε υγιή συστατικά έχει επίσης υπέροχα οφέλη για την υγεία του εγκεφάλου σας. Η μεσογειακή διατροφή μπορεί να αποτρέψει τη μακροχρόνια απώλεια μνήμης καθώς και να μειώσει τον κίνδυνο της νόσου του Αλτσχάιμερ και άλλων τύπων γνωστικής μείωσης. Περίπου το 60% του εγκεφάλου σας αποτελείται από λίπος και το μισό από αυτά είναι ωμέγα 3. Η έλλειψη αυτού του λιπαρού οξέος σχετίζεται με μαθησιακές δυσκολίες καθώς και κατάθλιψη. Ευτυχώς, η μεσογειακή διατροφή είναι γεμάτη με υγιεινά λιπαρά τρόφιμα που απολαμβάνουν καθημερινά.

Βοηθά στην κατάθλιψη και το άγχος

Όπως αναφέρθηκε εν συντομία, η ποσότητα των Ωμέγα-3 που καταναλώνει το σώμα σας επηρεάζει τα συναισθήματά του, γεγονός που μπορεί να κάνει ένα άτομο να αισθάνεται κατάθλιψη ή ευτυχισμένο. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι γνωστό ότι βελτιώνουν τη διάθεση και μπορούν να βρεθούν σε προϊόντα όπως τα λιπαρά ψάρια. Η μεσογειακή διατροφή περιλαμβάνει επίσης δισκία τύπου quinoa που περιέχουν φλαβονοειδές που είναι γνωστό ότι έχει σημαντική αντικαταθλιπτική δράση.

READ  Εφημερίδα μεταβίβασης ακινήτων "Golgotha"

Αυτό είναι καλό για το ένστικτό σας

Η μεσογειακή διατροφή ενθαρρύνει την κατανάλωση μιας ποικιλίας φρούτων και λαχανικών που είναι γνωστό ότι βελτιώνουν την υγεία των βακτηρίων και έχουν συνολικά θετικά αποτελέσματα στην υγεία του εντέρου. Βοηθά επίσης στη μείωση της φλεγμονής και στη βελτίωση τροφών πλούσιων σε φυτικές ίνες.

Τα άτομα με αρθρίτιδα μπορούν να επωφεληθούν από αυτήν τη διατροφή

Η διατροφή περιλαμβάνει συστατικά με αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, οπότε η τήρηση αυτής της διατροφής μπορεί να εξαλείψει τα συμπτώματα της αρθρίτιδας. Για παράδειγμα, οι μπανάνες περιέχουν πολύ μαγνήσιο και κάλιο, τα οποία μπορούν να αυξήσουν την οστική πυκνότητα. Ορυκτά όπως το μαγνήσιο είναι επίσης γνωστό ότι ανακουφίζουν τα συμπτώματα της αρθρίτιδας.

Μεσογειακή διατροφή Ελληνική κουζίνα

Σε γενικές γραμμές, η μεσογειακή διατροφή είναι μια σταθερή διατροφή που όλοι μπορούν να απολαύσουν. Η διατροφή ενθαρρύνει την κατανάλωση φρέσκων, θρεπτικών συστατικών που παρέχουν μια ποικιλία από οφέλη για την υγεία, μαζί με την εξάλειψη των τροφίμων που θα οδηγήσουν σε προβλήματα υγείας, αύξηση βάρους και άλλες αρνητικές επιπτώσεις. Πολλοί άνθρωποι επιλέγουν να ακολουθήσουν τη μεσογειακή διατροφή και είναι πιο επιτυχημένοι μακροπρόθεσμα, καθώς οι διαθέσιμες επιλογές γευμάτων είναι πολύ ευρύτερες από αυτές για άλλες δίαιτες.

Cassandra Nanea

"Συνολικός στοχαστής. Μη απογοητευτικός καφεολικός. Παθιασμένος ενθουσιώδης Ιστός. Τυπικά παζλ ζόμπι. Γκουρού TV. Αφιερωμένος οπαδός της ποπ κουλτούρας. Κακός παίκτης."

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top