Η Survivor του Hubble κλείνει το έτος 2021 με μια εκπληκτική φωτογραφία

Το Hubble μας δίνει μια τελευταία εντυπωσιακή φωτογραφία πριν από την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, μια χρονιά πλούσια σε περιπέτειες μετά το 2021.

Τι χρονιά για το Hubble! Το πιο διάσημο διαστημικό τηλεσκόπιο γνώρισε χίλιες περιπέτειες το 2021, αλλά ο παππούς συνεχίζει να αντιστέκεται, παρά την κανονική του ηλικία. Έκλεισε έξοχα τη χρονιά του με ένα υπέροχο σουτ επιστήμη συναγερμού,

Ανακαλύπτουμε τον NGC 3568, έναν γαλαξία του οποίου η συμβολή, όπως πάντα, τονίζεται καλά από τις ομάδες της NASA. Είναι αντιπροσωπευτικό μιας ειδικής κατηγορίας βαπτισμένων σπειροειδών γαλαξιών φραγμένοι σπειροειδείς γαλαξίες Από τον … Έντουιν Χαμπλ στον εαυτό του Η ακολουθία που φέρει το όνομά τους.

Σε αντίθεση με άλλους εκπροσώπους του είδους, οι βραχίονες αυτών των γαλαξιών δεν προεξέχουν απευθείας από το κέντρο. Ξεκινούν από τα άκρα μιας μπάντας αστεριών, η οποία συχνά παράγει θεαματικές εικόνες όπως αυτές που χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία αυτών των εικόνων.

Επειδή όπως όλες οι εικόνες από διαστημικά τηλεσκόπια, το τελικό αποτέλεσμα δεν καταγράφηκε απευθείας από το Hubble. Είναι ένας συνδυασμός μεγάλου αριθμού εικόνων που τραβήχτηκαν από διαφορετικά όργανα, οι οποίες στη συνέχεια συντέθηκαν και χρωματίστηκαν από αστρονόμους.

© ESA/Hubble και NASA, M. Sun

Ερασιτέχνης αστρονόμος στο επίκεντρο της διαδικασίας

Η άλλη ενδιαφέρουσα πτυχή που δεν είναι ορατή σε αυτήν την εικόνα είναι η σύντομη ιστορία που την οδήγησε. Τίποτα δεν θα ήταν δυνατό χωρίς τη συμβολή μιας ομάδας ερασιτεχνών αστρονόμων από τη Νέα Ζηλανδία. Ήταν το 2014 που παρατήρησε μια σύντομη, αλλά πολύ έντονη λάμψη από τον αστερισμό του Κενταύρου. Περίεργος, ο τελευταίος ξεκίνησε μια μικρή έρευνα για να ανακαλύψει την προέλευση.

READ  PS5: Η Sony θα πρέπει να ενεργοποιήσει τη θύρα που δεν χρησιμοποιήθηκε αυτό το καλοκαίρι

Απείχαν πολύ από το να φανταστούν πόσο τυχεροί ήταν. Η NASA επιβεβαίωσε ότι μόλις είδαν μια έκρηξη σουπερνόβα, 57 εκατομμύρια έτη φωτός μακριά από τη Γη. Ωστόσο, είναι ένα φευγαλέο και δύσκολο φαινόμενο το ότι οι αστρονόμοι συνεχίζουν να κυνηγούν σε καθημερινή βάση για να ξετυλίξουν τα μυστικά της ζωής των άστρων. Έτσι, το πρακτορείο κάλεσε το παλιό καλό Hubble για μια πιο προσεκτική ματιά. Είναι τα δεδομένα που έφερε πίσω κατά τη διάρκεια της σκηνής που κατέστησαν δυνατή την παραγωγή αυτής της εντυπωσιακής εικόνας.

Η χρονιά του Hubble ήταν πλούσια σε ειδήσεις, εν μέσω Απαιτείται ακόμη συνεισφορά, Δικα τους συχνά διαλείμματα και την πρόσφατη απογείωση του νέου του βοηθού, Διαστημικό τηλεσκόπιο James Webb, Ο τελευταίος θα είναι επίσης σε θέση να συνεχίσει ακόμη περισσότερο αυτού του είδους τα σχόλια. Δεδομένου ότι θα παρατηρήσει στο υπέρυθρο, θα μπορεί να δει μέσα από σύννεφα αερίου και σκόνης ότι τα αστέρια γεννιούνται απευθείας στα φυτώρια τους.

Όμορφες υποσχέσεις που δεν θα κάνουν το Hubble ξεπερασμένο για όλους. Όποια και αν είναι η περίπτωση, είναι ένα καλό συμπέρασμα για τη NASA, της οποίας το ψήφισμα του 2022 σίγουρα θα είναι να επεκταθεί όσο το δυνατόν περισσότερο σε αυτή τη θεαματική περιπέτεια που διήρκεσε περισσότερες από τρεις δεκαετίες. Με αυτά τα δύο συμπληρωματικά όργανα που είναι τώρα εγκατεστημένα σε τροχιά, το 2022 θα είναι σίγουρα ένα εξαιρετικό vintage για τους λάτρεις της αστρονομίας.

Haralambos Barberakos

"Εμπειρογνώμονας για τη δια βίου μπύρα. Βραβευμένο maven μπέικον. Μελετητής μουσικής. Οπαδός του Διαδικτύου. Buff αλκοόλ."

Αφήστε μια απάντηση