Θα πρέπει να κάνετε 5 διαλείμματα κάθε μέρα που εργάζεστε από το σπίτι

1 στα 3: Θέλετε η εργασία σας να είναι ψυχικά σταθερή; Πρέπει να κάνετε τακτικά διαλείμματα – αυτό μπορεί να είναι πολύ δύσκολο όταν εργάζεστε από το σπίτι.
Φωτογραφία: Shutterstock

Ο στιλίστας γράφει ότι ο εγκέφαλός σας θα εξαντληθεί εάν δεν το αφήσετε να κάνει ένα διάλειμμα από τη δουλειά.

2 σε 3: Ο στιλίστας γράφει ότι ο εγκέφαλός σας θα εξαντληθεί εάν δεν αφήσετε τον εαυτό σας να κάνει ένα διάλειμμα από τη δουλειά.
Φωτογραφία: Shutterstock

3 σε 3

Πολλοί από εμάς θα ξεκινήσουν το 2021 με μια σειρά από εργασίες στο σπίτι.

Για να είναι ψυχικά σταθερή η εργασία, τα τακτικά διαλείμματα είναι απαραίτητα. Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι είναι απρόσεκτοι.

Εμπνευσμένο από έναν Βρετανό στιλίστα, παραθέτουμε πέντε διαλείμματα που πρέπει να κάνετε κάθε μέρα.

Είτε εργάζεστε στο σπίτι είτε στο γραφείο, πρέπει να κάνετε ένα ψυχικό διάλειμμα από την εργασία σας. Στο γραφείο, αυτό μπορεί να έρθει πολύ φυσικά, για παράδειγμα όταν φτάσει ένας συνάδελφος και πηγαίνετε για ένα φλιτζάνι καφέ. Στο σπίτι, αυτό μπορεί να είναι μια μεγάλη πρόκληση, ιδίως εάν αισθάνεστε άγχος.

Είναι εύκολο να καταλήξετε μπροστά στον υπολογιστή, να καθίσετε εκεί και να τον φοράτε μετά από μία ώρα. Αλλά αυτό δεν είναι κάτι που θα διαρκέσει με την πάροδο του χρόνου – και εάν θέλετε να αποφύγετε την εργασία στο σπίτι που έχει αρνητική επίδραση στην ψυχική σας υγεία, είναι καιρός να ασχοληθείτε με την καθημερινή ρουτίνα με τακτικά διαλείμματα.

Δεν απαιτήθηκαν μεγάλες προσπάθειες και με την έμπνευση των Αγγλικών Στυλίστας Σας δίνουμε συμβουλές για πέντε διαφορετικά διαλείμματα που πρέπει να κάνετε κάθε εργάσιμη ημέρα.

READ  Αυτός ο ακραίος εξωπλανήτης είναι χωρίς σύννεφα!

1. Αφήστε το σύστημα στα σωστά διαστήματα

Το να κάθεται μπροστά στον υπολογιστή για μια ώρα χωρίς διακοπή μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα. Ο στιλίστας γράφει ότι το μπροστινό μέρος του εγκεφάλου, το οποίο χρησιμοποιούμε για λογική σκέψη, μπορεί να έχει εξαντληθεί.

Το να αφήσετε τον υπολογιστή και να κάνετε ένα ψυχικό διάλειμμα θα μειώσει το άγχος και θα σας κάνει πιο αποτελεσματικούς στο λευκό ψάρι. Το να πίνετε ένα φλιτζάνι καφέ είναι αρκετό για να χαλαρώσετε και να χαλαρώσετε. Το σημαντικό είναι ότι αφήνετε πραγματικά τον υπολογιστή και δίνετε στον εγκέφαλο την ευκαιρία να αφήσετε τις σκέψεις που λειτουργούν για λίγο.

2. Πάρτε το μικρό φρένο και αγγίξτε το σώμα

Ο εγκέφαλος χρειάζεται τους χώρους του – το σώμα τον χρειάζεται. Το κάθισμα είναι πραγματικά πιο σημαντικό για την υγεία σας από την άσκηση. Επομένως, πρέπει να κάνετε μικρά διαλείμματα στο σώμα σας σε τακτά χρονικά διαστήματα, μπορεί να αρκεί να σηκώνεστε, να πατάτε επί τόπου και να τεντώνετε λίγο. Αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας και μειώνει τον κίνδυνο επιπλοκών στους ώμους και την πλάτη. Στη συνέχεια συνεχίζετε να καίτε (έτσι δεν χρειάζεται να φοράτε περιττά επιπλέον κιλά). Όπως λέει ο δάσκαλος της Erica Kids Kolevic, PD και γιόγκα: Πασπαλίστε κινήσεις την ημέρα σας και θα είστε χαρούμενοι και άγρυπνοι!

3. Καλέστε έναν φίλο ή συνομιλήστε με έναν συνάδελφο

Ως ανθρώπινα όντα είμαστε κοινωνικά ανθρώπινα όντα, αφού εργαζόμαστε για πολλούς μήνες μακριά από το σπίτι, το αίσθημα της μοναξιάς μπορεί να αισθάνεται όλο και πιο δύσκολο. Αλλά φανταστείτε ότι κάθε εργάσιμη ημέρα πρέπει να αφιερώσετε χρόνο για να αλληλεπιδράσετε με κάποιον. Μπορεί να είναι συνάδελφος ή φίλος, μέσω τηλεφώνου ή συνομιλίας. Όταν αλληλεπιδρούμε με άλλους, τα επίπεδα κορτιζόλης μειώνονται, γεγονός που μειώνει το στρες, γράφει Στυλίστας.

READ  Ελάτε μαζί σας για προπόνηση σε σειρές συναλλαγών

Αφιερώστε χρόνο για να προγραμματίσετε την ημέρα σας

Ανεξάρτητα από το πόσο άγχος είστε ή πόσο πρέπει να κάνετε, μπορείτε να επωφεληθείτε αφιερώνοντας χρόνο για να σχεδιάσετε την εργασία σας. Κάντε ένα διάλειμμα από αυτό που κάνετε, ελέγξτε τον φόρτο εργασίας σας και σχεδιάστε διαφορετικές ενότητες που θα καλύψουν τις εργασίες σας. Αυτό σας επιτρέπει να εστιάζετε σε ένα πράγμα κάθε φορά και να μην χρειάζεται να κουράζεστε κρατώντας δέκα μπάλες στον αέρα ταυτόχρονα.

5. Αναπνεύστε!

Η βαθιά αναπνοή είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μειώσετε το άγχος, αλλά παρέχει επίσης μια καλή ευκαιρία να προσγειωθείτε αυτή τη στιγμή και να νιώσετε πώς νιώθετε μέσα σας. Ο στιλίστας γράφει ότι πέντε λεπτά βαθιάς αναπνοής κάθε μέρα είναι μια καλή αρχή. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν αισθανόμαστε άγχος, επειδή αυτό το συναίσθημα είναι επιφανειακό και γρήγορο, γεγονός που μας οδηγεί να αισθανόμαστε περισσότερο άγχος. Αλλά ανεξάρτητα από το επίπεδο άγχους, είναι καλό να εστιάζετε σε μια στιγμή κάθε εργάσιμη ημέρα. Εδώ, ο δάσκαλος Erica Kids Kolevik, PD και γιόγκα, θα σας δείξει μια απλή αναπνευστική άσκηση που θα σας ηρεμήσει. Αν θέλετε να διαβάσετε περισσότερα για την τεχνολογία, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Διαβάστε περισσότερα: Συμβουλές ψυχολόγου για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της λοίμωξης

Διαβάστε περισσότερα: Εμπειρογνώμονες: Πώς να κινηθείτε στην καθημερινή ζωή

Koralia Markiadi

" Άπληστος φανατικός φαγητού. Ανυπόφορος ενθουσιώδης twitter. Wannabe επιχειρηματίας. Αφιερωμένος συγγραφέας."

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top