Οι καλύτερες ιδέες για χορτοφαγικά πιάτα

αναρτήθηκε από Sabine Στις 05 Οκτωβρίου 2021 στις 9:51

Επιλέξτε ένα αρχείο vegan διατροφή Δεν είναι απαραίτητα συνώνυμο με το γρήγορο φαγητό. ακριβώς το αντίθετο! Με τον αποκλεισμό οποιουδήποτε συστατικού ζωικής προέλευσης, χορτοφάγοι Θα πρέπει προφανώς να στραφείτε σε άλλες πηγές πρωτεΐνης αντί για κρέας, ψάρι και αυγά.

Ωστόσο, υπάρχουν πολλές εναλλακτικές που σας επιτρέπουν να ετοιμάσετε πολύ νόστιμα πιάτα. Πώς τρέφεστε όταν είστε χορτοφάγος ; Ας το δούμε αυτό μέσα από τη λίστα.

Εναλλακτικές λύσεις φυτικής προέλευσης για την αντικατάσταση ζωικών προϊόντων

Βλέπουμε όλο και περισσότερα συστατικά να περιγράφονται χορτοφάγος Στα ράφια των εξειδικευμένων καταστημάτων, ακόμη και των σούπερ μάρκετ. Αυτό το ξέρουμε φυσικά vegan γάλαΦτιαγμένα με αμύγδαλα, ρύζι, φουντούκια, σόγια και άλλους ξηρούς καρπούς ή δημητριακά είναι εξαιρετικά θρεπτικά συστατικά.

Μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν αγελαδινό γάλα, καθιστώντας δυνατή την παρασκευή πιάτων με βάση το γάλα, όπως τηγανίτες, κρέμες και πολλές άλλες νόστιμες συνταγές. Για να αντικαταστήσετε τα αυγά, εκεί σπόροι chia, ένα φυτό Αζτέκων προέλευσης είναι πολύ πρωτεϊνικό ή ακόμα και λιναρόσπορος. Απλά αφήστε αυτούς τους σπόρους να μουλιάσουν στο νερό για να πάρετε μια πάστα σε περίπου 20 λεπτά. Αυτά τα υλικά αναγνωρίζονται από το κόμμι Λαχανικά Το οποίο έχει την ιδιότητα να διογκώνεται όταν έρχεται σε επαφή με το νερό. Το αποτέλεσμα χρησιμοποιείται στην προετοιμασία σας όπως τα αυγά για πολύ νόστιμες και ζωντανές συνταγές.

Όσο για τα ρεβίθια, μια ελληνική συνταγή που χρησιμοποιεί ρεβίθια ως βάση, είναι επίσης μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική λύση, όπως και πολλά όσπρια. Τέλος, υπάρχει το τόφου, αυτό το παρασκεύασμα φτιαγμένο από καρυκευμένη σόγια που κάνει μια εξαιρετική διατροφική συμβολή. Συνταγές ντομάτας, κάρυ και άγριου σκόρδου είναι διαθέσιμες σε ορισμένα καταστήματα.

READ  "Γιατί φοβάσαι τόσο πολύ τον Assange;" Εκδηλώσεις με αφορμή την πεντηκοστή επέτειο

Στη συνέχεια, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε όπως θα κάνατε το μπέικον για πιάτα όπως μακαρόνια καρμπονάρα ή ακόμη και ταρτάκια, με κρέμα σόγιας ως συνδετικό.

Συνταγές για προσαρμογή με τα σωστά συστατικά

Χρειάζεται λίγη φαντασία για να μεταφερθούν συνταγές που περιέχουν συστατικά ζωικής προέλευσης με άλλες συνταγές που προέρχονται από αυτές χορτοφάγοςΤο Είναι σαφές ότι οι συνταγές με λαχανικά ως βάση είναι οι πιο δημοφιλείς σε άτομα που ακολουθούν αυστηρή δίαιτα. Προφανώς, μπορούμε να αναφέρουμε όλα τα γεμιστά λαχανικά όπως κολοκυθάκια ή σκουός που μπορούν να μαγειρευτούν και να σερβιριστούν σε διαφορετικές μορφές.

Στις οικογένειες των κολοκύθων, τα υβρίδια εντάχθηκαν στις τάξεις της παραδοσιακής κολοκύθας. Θα βρούμε τηγανίτες, καρύδια, σπαγγέτι σκουός, πολύ εντυπωσιακά με τη σάρκα τους που θυμίζει πραγματικά ζυμαρικά. Στη συνέχεια, μπορείτε να το σερβίρετε ως κύριο πιάτο και να ετοιμάσετε εντελώς πρωτότυπα πιάτα με μπαχαρικά ή ακόμα και δημητριακό Όπως κεχρί ή κριθάρι ως γαρνιτούρα.

Όσο για την κινόα, η οποία μερικές φορές θεωρείται κόκκος, σχετίζεται λίγο πολύ με την οικογένεια των τεύτλων. Αυτό το φυτό είναι επίσης εγγενές στη Νότια Αμερική, δεν περιέχει γλουτένη και είναι πολύ πρωτεϊνικό.

Ιδέες για χορτοφαγικά πιάτα για να τρώτε καλά

Όπως μόλις τονίσαμε, μερικές φορές είναι εύκολο να εφαρμοστεί χορτοφαγικές συνταγές Δηλαδή, χωρίς συστατικά ζωικής προέλευσης. Ειδικά αφού είναι αρκετά με λαχανικά ως βάση. Χωρίς να περιορίζεστε σε ρατατούιγ ή σούπα λαχανικών, μπορείτε να εμπλουτίσετε τα γεύματά σας με όσπρια όπως κόκκινα φασόλια, μαύρα φασόλια ή φακές που είναι πηγές σιδήρου και πρωτεΐνης.

Τα ζυμαρικά γκρέιντ με λαχανικά είναι επίσης εύκολα στην προετοιμασία και καλά ισορροπημένα πιάτα. Το ριζότο λαχανικών είναι επίσης νόστιμο αρκεί να είναι καρυκευμένο σωστά. Μπορείτε εύκολα να φτιάξετε Tien, αυτή τη συνταγή της Προβηγκίας με μελιτζάνα, κολοκυθάκια, κρεμμύδια και σκόρδο ψημένο στο φούρνο.

READ  The Excavator: Μια ταινία για το περιβάλλον και την ανθρωπότητα, στους κινηματογράφους στις 21 Ιουλίου

Vegan επιδόρπια για να ολοκληρώσετε το γεύμα

Πώς μπορείς να το πιστέψεις αυτό χορτοφάγοι Δεν είσαι καλοφαγάς ή γκουρμέ; Όσον αφορά τα γλυκά, τα οποία γίνονται συχνά με αυγά, μπορείτε επίσης να γίνετε δημιουργικοί. Η αντικατάσταση του αλευριού με μπανάνες ή γλυκοπατάτες για αρκετό κρεμώδες scones είναι μια επιλογή. Τα πέταλα μούσλι είναι επίσης συστατικά για να αναμειχθούν σε νόστιμες και κρεμώδεις συνταγές γλυκών.

Όσο για την κρέμα, η κρέμα καρύδας ή σόγιας αντικαθιστά τη συνήθη φρέσκια κρέμα με εύπεπτο τρόπο. Τέλος, οι φρουτοσαλάτες όπως οι πράσινες ή λαχανικές είναι επίσης συνταγές που προτείνουν άτομα που αποφεύγουν συστατικά ζωικής προέλευσης. Έτσι, το χορτοφάγοι Δεν είναι οι μόνοι που εκτιμούν την τέχνη της μαγειρικής και είναι αρκετά δημιουργικοί για να βελτιώσουν την καθημερινότητά τους με καλά μικρά πιάτα που δεν ζηλεύουν οι μεγάλοι!

Cassandra Nanea

"Συνολικός στοχαστής. Μη απογοητευτικός καφεολικός. Παθιασμένος ενθουσιώδης Ιστός. Τυπικά παζλ ζόμπι. Γκουρού TV. Αφιερωμένος οπαδός της ποπ κουλτούρας. Κακός παίκτης."

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top