πώς να διατηρήσετε την ισορροπία κατά τη διάρκεια των διακοπών

Πριν από τις διακοπές, πώς να δράσετε για να περιορίσετε το κάταγμα;

Mathieu Bourgeois: Στην πραγματικότητα πρέπει να έχουμε μια ισορροπημένη διατροφή όλο το χρόνο. Είναι σημαντικό να μην μπείτε στον πειρασμό από πολύ περιοριστικές δίαιτες. Αν και η απώλεια βάρους μπορεί να είναι γρήγορη, ο κίνδυνος είναι να ανακτήσετε το χαμένο βάρος ή ακόμα περισσότερο! Η απογοήτευση και η στέρηση δεν αναμιγνύονται ποτέ. Πρώτα απ ‘όλα, σας συνιστώ να κάνετε ένα πρόγραμμα διατροφής, ώστε να γνωρίζετε εκ των προτέρων τι θα τρώτε κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Το οικογενειακό μαγείρεμα καλών γευμάτων σας επιτρέπει επίσης να σκεφτείτε τις ποσότητες. Μπορείτε επίσης να μειώσετε τα λίπη και τα σάκχαρα στις συνταγές σας. Ή αντικαταστήστε μερικά συστατικά με πιο υγιή. Για παράδειγμα, μπορείτε να φτιάξετε ένα κέικ γιαουρτιού με αλεύρι φουντουκιού. Καλύτερο για την υγεία και εξίσου ενδιαφέρον από άποψη γεύσης. Είναι σημαντικό να διατηρήσετε την έννοια της ευχαρίστησης.
Εάν είστε επιρρεπείς σε πόθους, που συχνά είναι αγχωτικοί, δοκιμάστε το ανακτήστε τον έλεγχο με την αναπνοή. Το σώμα θα πάρει τον έλεγχο από μόνο του και η επιθυμία για ζάχαρη θα πρέπει να εξαφανιστεί από μόνη της. Από την άλλη πλευρά, εάν πεινάτε πραγματικά, μην αρνηθείτε τον εαυτό σας. Αφεθείτε σε ζαχαρούχα τρόφιμα σε συνδυασμό με μια πηγή πρωτεΐνης. Για παράδειγμα, ελληνικό γιαούρτι με μια κουταλιά μέλι ή ακόμα και μια φέτα ζαμπόν … Είναι όλα στο άκουσμα.

Πώς να διασκεδάσετε χωρίς να αρνηθείτε;

Mathieu Bourgeois: Πάλι, να προσαρμοστεί στις επιθυμίες σας. Για να επιδοθείτε χωρίς να το παρακάνετε, επιλέξτε το φαγητό που πραγματικά θέλετε. Φουά γκρα, όχι σολομός ή αντίστροφα. Αν σας αρέσουν τα στρείδια, μπορείτε να τα αφήσετε να φύγουν. Είναι ένα σούπερ φαγητό που ενισχύει την ανοσία. Ως κύριο πιάτο μπορείτε να φάτε ένα κομμάτι κρέας ελαφιού (αυτή είναι μια ευκαιρία!) Συνοδευόμενη από σάλτσα καστανιάς και πουρέ. Για επιδόρπιο, μια ωραία μερίδα σπιτικών ή σπιτικών κορμών!

READ  Jonathan Koo Roman / Billy Wilder and Me: Μια κριτική

Δεν θέλω να είμαι προσεκτικός κατά τη διάρκεια των διακοπών. Πώς μπορείτε να επανακτήσετε την ισορροπία σας χωρίς να πέσετε στην παγίδα μιας δραστικής διατροφής;

Mathieu Bourgeois: Θέλετε να απολύσετε; Εντάξει, αλλά προσέξτε τις επιθέσεις στο συκώτι! Για να επιστρέψετε στη φόρμα, δεν χρειάζεται να περιορίσετε τον εαυτό σας και να λιμοκτονούν. Προτείνω αντ ‘αυτού διαλείπουσα νηστεία. Κατά τη διάρκεια 16 ωρών καταναλώνετε μόνο νερό ή τσάι από βότανα και για τις υπόλοιπες οκτώ ώρες μπορείτε να έχετε δύο γεύματα. Βοηθά στην ηρεμία του πεπτικού συστήματος και προκαλεί περιορισμό των θερμίδων.
Την επόμενη μέρα του χριστουγεννιάτικου δείπνου, αν δεν ξυπνήσετε πεινασμένοι, μην αναγκάσετε να φάτε κάτι. Πιείτε τσάι και περιμένετε να φάτε το μεσημεριανό. Μια άλλη συμβουλή για την ενίσχυση του μεταβολισμού: πεπτικό περπάτημα μετά από ένα γεύμα. 15 λεπτά είναι αρκετό!

Πρέπει να παίξω αθλήματα για αποζημίωση;

Mathieu Bourgeois: Η άσκηση για να κάψετε απολύτως τις θερμίδες που τρώτε δεν είναι πάντα καλή. Είναι καλύτερο να επενδύσετε στη μυϊκή σας μάζα. Όσο περισσότερο μυς έχουμε, τόσο περισσότερες θερμίδες καίμε, είναι ένας ενάρετος κύκλος. Μπορείτε να κάνετε ασκήσεις ενδυνάμωσης στο σπίτι μόνο με σωματικό βάρος (καταλήψεις, push-ups κ.λπ.). Μην παραμένετε σωματικές δραστηριότητες όπως οικογενειακές βόλτες, ποδηλασία. Και αν έχετε παιδιά, κάντε αυτές τις δραστηριότητες μαζί!

Ποια είναι η πιο πολύτιμη συμβουλή σας;

Mathieu Bourgois: Ακούστε τον εαυτό σας και διασκεδάστε! Μην ζυγίζετε αμέσως πριν και αμέσως μετά τις διακοπές. Αξιοποιήστε στο έπακρο αυτές τις πολύτιμες στιγμές με μια νέα χρονιά.

Για να διαβάσετε επίσης:

10 συμβουλές για υγιεινό μαγείρεμα χωρίς την ταλαιπωρία
10 απλά βήματα για την κατανάλωση λιγότερης ζάχαρης
Πρέπει να εγκαταλείψουμε τη ζάχαρη;

READ  Ο Jorge Gutierrez συμμετέχει στο Περιστέρι της Ελλάδας

Cassandra Nanea

"Συνολικός στοχαστής. Μη απογοητευτικός καφεολικός. Παθιασμένος ενθουσιώδης Ιστός. Τυπικά παζλ ζόμπι. Γκουρού TV. Αφιερωμένος οπαδός της ποπ κουλτούρας. Κακός παίκτης."

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top