24ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Ρουμανία: σε εξέλιξη προετοιμασία για τον Erik Clavity

Η 24ωρη, εξαιρετικά ειδική εκδήλωση από πολλές απόψεις

Πρώτα απ ‘όλα, να θυμάστε ότι υπάρχει 2 διαφορετικές εγγραφές 24 ωρών : στην πίστα ή στο δρόμο (κλειστό κύκλωμα από 1 έως 1,5 km).

Η απόδοση του κομματιού είναι ανώτερη σε αυτό στο δρόμο για λόγους εξοικονόμησης ενέργειας.

Στο δρόμο, υπάρχουν περισσότερες στροφές και ο πρώτος πρέπει να προσπερνά συνεχώς τους λιγότερο αποδοτικούς ανταγωνιστές (300 έως 400 εκκινητές) και έως και 80 φορές το ίδιο άτομο!

Για παράδειγμα, το εικονίδιο αυτής της πειθαρχίας πέτυχε 303 km στην πίστα έναντι 290 km στο δρόμο. Ακόμα κι αν η μονοτονία είναι ακραία στην πίστα, οι κιρκάδιοι είναι πιο αποτελεσματικοί εκεί.

Αλλά ας επιστρέψουμε στον καλύτερο Γάλλο ερμηνευτή στην ειδικότητα. Ο Erik Clavity προέρχεται από τον Ironman και μετά από το μονοπάτι που τρέχει όπου ο δίσκος του είναι εύγλωττος, τι περισσότερο για έναν κάτοικο της Νάντης:

Παγκόσμιος πρωταθλητής το 2011, 6ου και 8ου του UTMB, δύο φορές 4ου στο Grand Raid de la Réunion, 5ου του μαραθωνίου des sables 2017, και πρόσφατα κάτοχος του ρεκόρ GR10, διασχίζοντας τα Πυρηναία (~ 870 km και ~ 55.000m κέρδος και απώλεια υψόμετρου).

Πρώτα 24ωρη προσπάθεια το 2018 πριν από το γαλλικό ρεκόρ το 2019

Ο Erik πέρασε λίγο χρόνο για συγκεκριμένη προετοιμασία, λίγες μόνο εβδομάδες την άνοιξη και μερικές συγκεκριμένες συνεδρίες πριν από την εκδήλωση. Γιατί ? Επειδή ήθελε να κάνει έναν υπέροχο αγώνα στο UTMB®, μόλις 7 εβδομάδες πριν από την 24η Γαλλία στο Albi. Παρά την ανεπαρκή ανάκαμψη, κέρδισε τον τίτλο με ένα σημάδι στο 254 χλμ, και τις τελευταίες 6 ώρες στο σκληρό, το πιο δύσκολο της ήδη μακράς καριέρας του ως αθλητής εξαιρετικά αντοχής.

Αυτός ο τίτλος του κέρδισε έναν τίτλο για τους κόσμους, πάντα στο Albi, το 2019, σε εκτεταμένη πορεία (1,5 χλμ. έναντι 1,1 χλμ.), αλλά με περισσότερες στροφές και ανταγωνιστές. Με φρεσκάδα, εμπειρία και μακρά προετοιμασία, ο Erik βελτίωσε το σήμα του στα 18 χλμ Γαλλικό ρεκόρ για την ειδικότητα, 20 χρονών.

READ  Ο Jeremy Paxman συνέκρινε την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας με το «κεμπάπ εμετό από την ευρωζώνη» | Πολιτική

Με 272,217 χλμ, πήρε το 4ου ένας αγώνας που κέρδισε σε περισσότερα από 278 χλμ., όπου οι 5 δρομείς ξεπέρασαν τα 270 χλμ.

https://www.lepape-info.com/actualite/mondial-de-24-heures-a-albi-un-record-du-monde-et-un-record-de-france/

Προχωρώντας για τους κόσμους, στο M-8

Το 2020, λόγω της κρίσης στην υγεία, τα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα στην ειδικότητα δεν έχουν πραγματοποιηθεί. Επομένως, ο Erik επικεντρώθηκε σε ένα παλιό όνειρο, τη διέλευση των Πυρηναίων από τη Μεσόγειο στον Ατλαντικό στις αρχές Ιουλίου. Εγγραφή στην τσέπη, χώρος για μακρά ανάκαμψη στο ύψος της πρόκλησης που επιτεύχθηκε, μετά μαλακή και διασταυρούμενη ανάκαμψη τον Σεπτέμβριο, χωρίς περιορισμούς.

Η πραγματική επανάληψη της εκπαίδευσης, φυσιολογικά και ειδικά διανοητικά, πραγματοποιήθηκε επίσημα στο 1είναι Οκτώβριος, σχεδόν 8 μήνες πριν από τον στόχο.

Οι 8 μήνες μπορεί να φαίνονται τρομερά μεγάλοι, αλλά δεν δίνεται ο μακρύς δρόμος προς την απόδοση. Πρώτα απ ‘όλα, η επανεκπαίδευση είναι μια διαδικασία με μεγάλη αδράνεια. Χρειάζονται ήδη 3-4 εβδομάδες προτού τεθούν σε εφαρμογή οι προσαρμογές και ο αθλητής μπορεί να συνεχίσει την αποκαλούμενη «κλασική» προπόνηση.

Τότε, δεν αρκεί να προχωρούμε μόνο τρέχοντας αλλά να σκεφτόμαστε μια σφαιρική προσέγγιση της πειθαρχίας. Η πρόοδος μπορεί και πρέπει να σημειωθεί στους ακόλουθους τομείς:

καρδιαγγειακά (VO2max, αερόβια ικανότητα, τρέχουσα οικονομία, δείκτης αντοχής)

– μυς (καλύτερη απόδοση και αντίσταση στην κόπωση)

– Διατροφή και ενυδάτωση (καλύτερη πρόσληψη ενέργειας και λιγότερη εξάντληση υδατανθράκων)

– Ψυχικές δεξιότητες (εμπιστοσύνη, ενεργοποίηση, συναισθηματικός έλεγχος, συγκέντρωση κ.λπ.)

– Στρατηγική (διαχείριση ενδυμάτων, διατροφή κ.λπ.)

Σε κάθε ένα από αυτά τα σημεία, ο Erik θα πρέπει να εργαστεί για να βελτιώσει και έτσι να κερδίσει χιλιόμετρο μετά το χιλιόμετρο, μετά μετρητή μετά το μετρητή. Εάν σε καθαρά φυσιολογικό επίπεδο, φαίνεται αδύνατο να κερδίσετε ξανά 18 χλμ για να ανταγωνιστείτε με τον Κούρο, πρέπει να γίνει κατανοητό ότι κάθε παράμετρος μπορεί να αποδώσει μεγάλο.

Σε αυτές τις μεμονωμένες παραμέτρους πρέπει να προστεθούν οι παράμετροι του αγώνα. Στην Τιμισοάρα, το κύκλωμα θα είναι ευνοϊκό για την απόδοση, καθώς θα έχει περίπου ορθογώνια διαδρομή 1200 μέτρα μήκος με 0 m ύψος.

READ  απορρίμματα τροφίμων που βρέθηκαν σε ένα αρχαίο εστιατόριο γρήγορου φαγητού 2.000 ετών

Σε αντίθεση με την Albi, δεν θα υπάρχουν ατελείωτες στροφές υψηλής έντασης ενέργειας, ειδικά κατά τη συνεχή προσπέραση. Αυτό το απλό γεγονός μπορεί να σώσει μερικά χιλιόμετρα στο τέλος. Όσον αφορά τον καιρό, είναι δύσκολο να αποφασιστεί εκ των προτέρων. Στα τέλη Μαΐου στη Ρουμανία, μπορεί να είναι κρύο ή ζεστό, ακόμη και αν αυτή η περίοδος ευνοεί ένα εύκρατο κλίμα. Η θερμοκρασία τη νύχτα και κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι ένα σημαντικό στοιχείο που μπορεί να διευκολύνει ή να εμποδίσει την απόδοση.

Ας επιστρέψουμε σε μεμονωμένους παράγοντες και ας μιλήσουμε για τη διατροφική στρατηγική για παράδειγμα

Το 2018, όπως ήταν ο δρομέας του μονοπατιού, ο Erik σταμάτησε τακτικά για ανεφοδιασμό. Πήρε ακόμη ένα διάλειμμα 8 λεπτών για να κοιμηθεί, διανοητικά εξαντλημένος από το γύρο σε κύκλους.

Το 2019, δούλεψε σε μια νέα στρατηγική: ανεφοδιάστε κάθε 3 γύρους (4,5 χλμ.) περπατώντας 100 έως 150 μέτρα Φυσικά, έχασε χρόνο στον μελλοντικό νικητή Sorokin (μόνο 2 μικρο-διαλείμματα σε 24 ώρες), αλλά έτσι απέφυγε τις γαστρικές διαταραχές και συνέχισε να συσσωρεύει τους μετρητές.

Το 2021, Ο Erik σχεδίαζε να ανεφοδιάσει αργά με τροχούς. Πάνω από 24 ώρες, το κέρδος μπορεί να είναι σημαντικό. Κάθε ρυθμιστικό που πιέζεται λίγο υψηλότερα θα βελτιώσει τον δείκτη αντοχής, δηλαδή θα επιβραδύνει την απώλεια ταχύτητας με την πάροδο του χρόνου. Για να ελπίζουμε να ξεπεράσουμε τον μέσο όρο των 12 km / h, θα πρέπει να ξεκινήσουμε περίπου 14 km / h, έναν ρυθμό για τον οποίο η οικονομία των αγώνων θα πρέπει να είναι η καλύτερη δυνατή.

Διασταυρούμενη προετοιμασία, τρέξτε λιγότερο για να τρέξετε καλύτερα

Σε αντίθεση με πολλούς κιρκάδιους, Ο Erik δεν είναι ο Σταχάνοβιστος σε μίλια. Το 2019, κατά μέσο όρο 59 χιλιόμετρα την εβδομάδα ταξίδευαν με τα πόδια. Από την άλλη πλευρά, είναι υποχρεωμένος σε μια πολωμένη εκπαίδευση του αερόβιου τομέα, στην ανάπτυξη της αερόβιας ικανότητας μέσω του ποδηλάτου δρόμου και του εκπαιδευτή στο σπίτι (> 50% του χρόνου προπόνησης) και στην ενδυνάμωση των μυών. Αυτή τη στιγμή είναι οι 3 τομείς εργασίας που έχουν αναπτυχθεί, με επικεφαλής ήδη στη Ρουμανία.

READ  Ηλεκτρισμός | Ενεργειακή συμφωνία μεταξύ Κύπρου, Ελλάδας και Ισραήλ

Μετά από 2 μήνες προπόνησης, ο Erik ολοκληρώνει 8 έως 11 συνεδρίες την εβδομάδα, με την πιο αρμονική δυνατή κατανομή φορτίων, και εβδομάδες με τα πόδια σπάνια πάνω από 100 km.

DEFI 1DEFI 2

Εκπαιδευτής σπιτιού και διάδρομος: 2 ευεργετικά εργαλεία για το κιρκάδιο

Ακολουθούν μερικές πρόσφατες συνεδρίες:

– 3 ώρες με ταχύτητα 14 km / h ή 42 km. Βελτιώστε την οικονομία λειτουργίας με συγκεκριμένη ταχύτητα, αναπτύξτε ψυχικές δεξιότητες στο βραχυκύκλωμα. Παραμένοντας κάτω από 70% ένταση.

– 2 x 10 km σε 36 λεπτά (35’40 και 35’47). Βελτιώστε την ανοχή σε γαλακτικά για να επεκτείνετε την αερόβια οδό.

– 8 x (χαλί 5 λεπτών 14 km / h και κλίση 2% + ενίσχυση 5 λεπτών (= πτερύγια, σχοινί άλματος, θήκη, καταλήψεις) + 5 λεπτά HT με μεγάλη ταχύτητα). Μεταβάλλετε το μυϊκό στρες, δημιουργείτε προ-κόπωση.

– 100 χλμ. Με ποδήλατο στα 30-32 χλμ / ώρα. Αναπτύξτε κεντρικές και περιφερειακές προσαρμογές στις λεγόμενες προσπάθειες αντοχής.

Αυτή η πρώτη φάση προετοιμασίας στοχεύει χτίστε έναν ισχυρό, ανθεκτικό, ανθεκτικό οργανισμό αναπτύσσοντας το δομικό καθώς και το λειτουργικό. ο διανοητική προετοιμασία ξεκίνησε επίσης την πρώτη ημέρα της ανάκαμψης και σταδιακά εφαρμόζεται στρατηγική εκπαίδευση. Υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος, αλλά γίνεται με κίνητρα και ευχαρίστηση.

Ο Erik ονειρεύτηκε 24 ώρες για πολύ καιρό. Ξεκινώντας το 2018, δεν έχει κρύψει ποτέ τις φιλοδοξίες του στο παγκόσμιο ρεκόρ, ακόμα κι αν μία φορά στον αγώνα, ξεχνάει αυτό το γεγονός και τους άλλους ανταγωνιστές για να επικεντρωθούν στις ελεγχόμενες παραμέτρους της απόδοσής του, ένα από τα κλειδιά του 24ωρου αγώνα. . Η απάντηση τον Μάιο!

Haralambos Barberakos

"Εμπειρογνώμονας για τη δια βίου μπύρα. Βραβευμένο maven μπέικον. Μελετητής μουσικής. Οπαδός του Διαδικτύου. Buff αλκοόλ."

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top