Podcast: Πρέπει να εμπλακώ ξανά στο παιχνίδι; – rts.ch

Σε καλές αναλύσεις, το ζήτημα του παιχνιδιού θα είναι συχνά. Θέλετε πραγματικά να το κάνετε αυτό; Και για πόσο καιρό; Πόνοι, είναι απαραίτητο; Το MicroScience είναι ένα podcast που μετατρέπει τις μικρές μας ερωτήσεις σε μεγάλες επιστημονικές απαντήσεις, αλλά όχι απαραίτητα στα Ολυμπιακά ερωτήματα.

Λίγο τρίαθλο, για να επανέλθουμε σε φόρμα. Ή τένις, αναρρίχηση βράχου και κολύμπι σε κρύο νερό. Αθλητικές δραστηριότητες που δεν απέκλειαν τον Vincent Grimax, επικεφαλής του Ελβετικού Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου στο CHUV και αναπληρωτή καθηγητή στο Ινστιτούτο Αθλητικής Επιστήμης στο Πανεπιστήμιο της Λωζάνης.

Για άλλους, ακούγεται σαν προπόνηση στο γυμνάσιο: “Δεν χρειάζεται να τα κάνεις όλα αυτά! Μπορείς να αισθάνεσαι καλύτερα και να επωφεληθείς από άλλα κανονικά αθλήματα” επιμένει – δεν χρειάζεται να ψάχνεις για απόδοση. «Είναι σημαντικό να είσαι ελαφρώς διαφορετικός και να το κάνεις στο πλαίσιο ή με τους ανθρώπους που σου αρέσουν».

Σωματική δραστηριότητα ή αθλητισμός;

Και πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώσετε για να αποκομίσετε τα οφέλη για την υγεία από τον αθλητισμό; Κρίση σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ): «Πέντε με τριάντα λεπτά αντοχής και, όπως συχνά ξεχνάμε, δύο με δεκαπέντε ή είκοσι λεπτά ελαφριάς μυϊκής ενδυνάμωσης», σημειώνει ο γιατρός.

Είναι δυνατόν να ασκείσαι τρεις ώρες και δέκα λεπτά την εβδομάδα! [Gian Ehrenzeller – Keystone]Δέκα ώρες άσκηση τρεις ώρες την εβδομάδα… 190 λεπτά είναι πάρα πολλά. Από αυτή την οπτική γωνία, είναι λιγότερο τρομακτικό: επιπλέον, δεν είναι μόνο αθλήματα, είναι απλώς σωματική δραστηριότητα ή «οτιδήποτε αυξάνει την ενεργειακή σου δαπάνη», λέει ο Vincent Cremax.

Το να είσαι δραστήριος ή σωματικά ενεργός σημαίνει καταπολέμηση χρόνιων ασθενειών που σχετίζονται με την καθιστική ζωή. Διότι, σύμφωνα με τον ΠΟΥ, το κάθισμα ενισχύει όλες τις αιτίες θανάτου, διπλασιάζοντας τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, διαβήτη, παχυσαρκίας, καρκίνου του παχέος εντέρου, αρτηριακής υπέρτασης, οστεοπόρωσης, διαταραχών λιπιδίων, κατάθλιψης και άγχους. Ω ναι. Όλα είναι ίδια.

READ  Ινδονησία: Οι διασώστες αναζητούν επιζώντες από τον σεισμό του Celebus

Καταπολεμήστε την καθιστική ζωή

Ο ΠΟΥ μας υπενθυμίζει ότι το 60 με 85% του πληθυσμού θα έχει καθιστικό τρόπο ζωής: “Τις περισσότερες φορές, οι άνθρωποι μας λένε -μετά την πρώτη φορά- νιώθουμε καλύτερα. Ψυχολογικά και σωματικά”. Οι μύες διογκώνονται και η αυτοεκτίμηση αυξάνεται. Χωρίς να χάσει βάρος, τραβήχτηκε ξανά μια σκιά. Το μέγεθος της μέσης είναι σημαντικό για μερικούς ανθρώπους! Το ιατρικό επάγγελμα πιστεύει ότι αυτό δεν είναι απλώς βάρος.

Το κλειδί της επιτυχίας είναι να αυξήσετε σταδιακά τις προσπάθειές σας. Πάρτε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ, για παράδειγμα, για να καταπολεμήσετε τον καθιστικό τρόπο ζωής. Αυξήστε τη σωματική σας δραστηριότητα αργά, υπόσχεται ο ειδικός, «εφαρμόζοντας ένα ελαφρώς πιο προγραμματισμένο πρόγραμμα άσκησης που σας επιτρέπει να έχετε πρόσβαση σε αυτά τα πέντε φορές τα τριάντα λεπτά, ώστε να μην κάθεστε». Για τους ηλικιωμένους, ένα όφελος γίνεται αισθητό ήδη από δεκαπέντε λεπτά την ημέρα.

Περπάτημα, ποδήλατο, ιστιοπλοΐα, τρέξιμο: ακόμα κι αν δεν μπορείς να αναπνεύσεις για πολλή ώρα … δεν έχει νόημα να βάζεις ανυπέρβλητους στόχους, αλλά να ξεχωρίζεις την ευχαρίστηση από το παιχνίδι στην ένταση της προσπάθειας. Επιτέλους, αναπτύσσεται μια συνήθεια, φαινομενικά τίποτα, παίζουμε! Με πόνο, μερικές φορές.

>> Κάνοντας το παιχνίδι ξανά, είναι δυνατό, το υπόσχομαι! Αυτό το κεφάλαιο Μικροεπιστήμη Ανασκόπηση των καλών λόγων για την επανέναρξη της σωματικής δραστηριότητας:

Πρέπει να επιστρέψω στο παιχνίδι; / Micro Science / 22 min. / Χθες στις 4:00 μ.μ.

Θέμα ραδιοφώνου: Huma Kamis

Έκδοση Web: Σακάκι Stephanie

Koralia Markiadi

" Άπληστος φανατικός φαγητού. Ανυπόφορος ενθουσιώδης twitter. Wannabe επιχειρηματίας. Αφιερωμένος συγγραφέας."

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top