Τα κόκκινα φρούτα και το κόκκινο κρασί αυξάνουν το προσδόκιμο ζωής

Μελέτες που έχουν εστιάσει τα τελευταία έτη στην ουσία ρεσβερατρόλη, η οποία εμπεριέχεται σε κόκκινα φρούτα, όπως ρόδια, μούρα, φράουλες, σμέουρα, σταφύλια και μήλα έχουν καταδείξει ότι η ουσία αυτή επιδρά θετικά στον οργανισμό μας και ενισχύει το γονίδιο που αυξάνει την οξείδωση των διαιτητικών λιπών, καταπολεμώντας έτσι την παχυσαρκία.

Παγκόσμια Ημέρα Αυγού: Ό,τι χρειάζεται να ξέρετε για τα αυγά για λόγους υγείας

Πολλοί λίγοι το γνωρίζουν, αλλά πριν από 20 χρόνια ακριβώς, το 1996, στην Βιέννη, κατά το ετήσιο συνέδριο της Διεθνούς Επιτροπής Αυγού (International Egg Commission) αποφασίστηκε να θεσπιστεί η δεύτερη Παρασκευή κάθε Οκτωβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Αυγού. Φέτος λοιπόν, η Παγκόσμια Ημέρα Αυγού είναι σήμερα, 14 Οκτωβρίου 2016.

Τι είναι το Rib eye;

Μια από τις πιο δημοφιλής κοπές της εποχής μας είναι το rib eye, σταθερό στις κάρτες όλων των εστιατορίων. Τι είναι όμως το rib eye και γιατί είναι τόσο περιζήτητο;

Η μεσογειακή διατροφή ασπίδα προστασίας από την κατάθλιψη

Η μεσογειακή διατροφή είναι ένας όρος τον οποίο χρησιμοποίησε πρώτος ο φυσιολόγος Άνσελ Κις προκειμένου να περιγράψει τη διατροφή που ακολουθούσαν οι κάτοικοι της μεσογειακής «λεκάνης» όπως Έλληνες, Ισπανοί, Ιταλοί κ.λπ., και επικράτησε στον επιστημονικό χώρο.

Πόσο μας παχαίνει το φαγητό μετά τις 8 το βράδυ

Οι άνδρες και οι γυναίκες που τρώνε αργά το βραδινό τους, έχουν κατά μέσον όρο 5 εκατοστά μεγαλύτερη περίμετρο μέσης απ’ ό,τι οι συνομήλικοί τους που δειπνούν νωρίς, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.

4 φαγητά που δεν πρέπει να ξαναζεσταίνετε στο φούρνο μικροκυμάτων

Το ξέρουμε ότι ο φούρνος μικροκυμάτων είναι βολικός αλλά δεν είναι πάντα ο πιο κατάλληλος τρόπος για να ξαναζεστάνουμε το φαγητό μας. Ειδικά όταν πρόκειται για τα 4 παρακάτω φαγητα!

Μπορείτε να φάτε φαγητό που έπεσε κάτω για 5 δευτερόλεπτα (έτσι λέει δηλαδή ένας μηχανικός της NASA)

Ο «κανόνας» αυτός υποστηρίζει πως εάν πέσει ένα κομμάτι τροφής στο πάτωμα και το σηκώσουμε αμέσως, μέσα στα πρώτα 5 δευτερόλεπτα δεν προλαβαίνει να μολυνθεί από τα μικρόβια και μπορεί να καταναλωθεί.

Η κατανάλωση φυτικών ινών μειώνει τον κίνδυνο στεφανιαίας νόσου

Η υψηλή πρόσληψη φρούτων, λαχανικών και φυτικών ινών λειτουργεί καρδιοπροστατευτικά και είναι συνυφασμένη με μικρότερη συχνότητα υψηλής αρτηριακής πίεσης, καρκίνου και παχυσαρκίας.